ازدواج آسمونی ماازدواج آسمونی ما، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

" یک زندگی به سبک بندگی "

تفاوت تربیت

1391/12/12 12:39
نویسنده : طاهره سادات
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل
دیروز تو مترو...
یه دختر ٧-٨ ساله کنار مامانش نشسته بود ، ایسگا که ایستاد شلوغ شد. یه خانم پیرو خمیده نشست کنار دختره و جاش یه مقداری تنگ شد. مامان دختره چنان برخوردی با زن خمیده کرد که . . . اشک تو چشام جمع شد.niniweblog.com

خط عوض کردم...
جالب بود، اینبار یه مامانه بود با دوتا پسرش که حدودای ٩-١٠ سال سن داشتن. یه زن پیری تا وارد مترو شد یکی از پسرا بلند شدو جاشو داد به خانمه.niniweblog.com

پیش خودم گفتم چقدر تربیتا متفاوتن ، یکی این میشه و یکی اون.
عزیز دلم ، من و بابایی تمام سعی مونو میکنیم که با تربیت اسلامی بزرگتون کنیم.
یه زندگی شاد و بی گناه...
یه زندگی که دعای امام زمان (عج) پشتش باشه...
شمایی که هنوز وجودتون شکل نگرفته و پیش خدایید ، دعا کنید.

دوستتون داریم. خیلیniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ليش بولي !
22 اسفند 91 15:29
اينجا فقط پر شده از حضور مامان طاطا . . . !